Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу
Дата: 20.10.2021 15:52
Кількість переглядів: 35
Порядок подання та розгляду
з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування)
- Заява подається на ім’я директора БДЮ учасниками освітнього процесу (вихованці, педагоги, батьки); заповнюється державною мовою, розбірливим почерком, виправлення не допускаються.
Необхідно вказати:
-
- прізвище, ім’я, по батькові заявника,
- адресу фактичного проживання,
- контактний телефон;
- статус (постраждалий чи свідок булінгу);
- навести розгорнутий виклад фактів;
- інформацію щодо джерела отримання інформації; тривалість;
- дата подання заяви та особистий підпис.
- Відповідно до заяви директор БДЮ видає рішення про проведення розслідування. Наказом по позашкільному закладу освіти створюється Комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) за участі керівників гуртків, психолога та завідувача відділу, батьків потерпілого та булера, директора БДЮ.
- Комісія проводить розслідування, з’ясовує всі обставини та за результатами розслідування приймає відповідне рішення та рекомендації. За підсумками роботи комісії складається протокол.
- Рішення Комісії з розгляду випадків булінгу реєструється в окремому журналі (паперовий вигляд) з оригіналами підписів усіх її членів.
- Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор БДЮ повідомляє Липоводолинське відділення поліції ГУНП в Сумській області та Службу у справах дітей.